ASLA VAZGECMİYORUM








🍀❤️Kalbin hayatının anlamının ne olduğunu görebilir.

Hayatına anlam katmak için kalbine ulaşmayı bil.

Aklın seni koşturur, yarıştırır, tutku başarı getirir.

Ancak, tutku onu kontrol ettiğinde işe yarar.

Tutku seni kontrol ettiğinde değil.


Şikayet etme, ağlama.

Çıkmazlarda takılma, kendini toparla.

En iyi zamanlar seni bekliyor gelecekte.

Asla kendinden vazgeçme.

Pes etme.


Güven olmadan iyi bir şey olmaz.

Kendine güven.

Sandığından daha fazlasını biliyorsun.

Güvenilecek ve şüphe duyulmayacak tek kişi sensin.

Kendine inan.

Düşündüğünden daha cesur, bildiğinden daha yeteneklisin.

Hayal ettiğinden daha fazlasını yapabilirsin.


Her zaman yeteneklerinizi irdelemek öz güven değildir.

Başardıklarından söz etmek, bazan güvensizliğin işaretidir.

Güç sahibi bir kişinin kendini ispata ihtiyacı yoktur

Sabretmeyi başaranlara her zaman iyi şeyler kendi gelir.

Doğrulup, harekete geçenler daha iyi şeyleri gider kendi alır.


Dağınık kafa ile hiçbir şey yapamazsın.

Başlarken kazanmaya değil oynamaya odaklanmalısın.

Oynamazsan başaramazsın.

Oyunun içinde kaldıkça başarmaya en yakın sen olacaksın.


Hissesettiklerini, isteklerini, yaşam deneyimlerini yazmayı öğrenmelisin.

En başarılı insanlar her zaman aklına gelen fikirleri yazarlar.

Sonra, düşündüklerini organize eder ve düzene koyarlar.

Böylece kafasının içini boşaltmış daha iyi ve güçlü fikirler yer açmış olurlar.

Hatalarından öğrenmesi gereken dersleri alabilenler alsın.

Çok yorgunum, İyi niyeti ve samimiyeti olmayan beni yok saysın.

💕🍀❤️

"Hayallerime bağlı, geleceğim için tutkuluyum .

Geçmişi umursamıyor, şikayet etmiyorum.

Hiçbir şeyi suçlamıyor.

Asla vazgeçmiyorum.

Geleceğimin daha iyi olması için çabalıyorum.

Emeklerimin boşuna olmadığına inanıyorum.

Türküm, doğruyum, çalışkanım, gururluyum.

Atatürk ün kurduğu Türkiye Cumhuriyeti çocuğuyum.

Tek düşmanım kapitalist emperyalizm.

Benim, tek rakibim kendim.

Bu kadar da alçak gönüllüyüm.


Gitmek istediğim yere henüz varamamış olabilirim, ama olmam gereken yerdeyim.

Hiçbir şeye, hiç kimseye yapışmıyorum, kafa yoruyorum, çabalıyorum.

Allahım bana yapabileceğim şeyleri değiştirme cesareti.

Değiştiremeyeceğim şeyleri kabul etme yeteneği ve farkı farkedebilme bilgeliği ve bilinci ver yarabbim."💕🍀❤️



 

Yorumlar