HAYIR HAYIR HAYIR









Gerçekten zor zamanlar geçiren, buna rağmen gülümsemeye çalışan insanlara hayranım ve onlara bu durumun geçici olduğunu söylemek istiyorum..
Bilirim çok zor, bu zahmetli yolculuğun içinden geçerek yarınlara büyümek ve gelecekte anı yakalamaya çalışmak.
Bir gün gelecek hem yoldan çıkmama yürekliliğini gösterdiğiniz, hemde anı kaçırmadığınız için kendinizle gurur duyacak ve kendinize teşekkür edecekseniz...
Güç, ağlayacak durumda olmanıza rağmen gülümsemeyi tercih etmektir.
Geçmişinizin sahibi siz, geleceğin sahibi deneyimleriniz.
Bende bu yolda yürüyerek büyüyorum.
-Zorlanırken iyimi hissediyorum?
Hayır.
-Zorlukları seviyormuyum?
Hayır.
-Zorlanmamın sebebini tam olarak anlayabiliyormuyum?
Hayır.
Sanırım olması gereken bu ve benim bunu yaşamam gerekiyor. Sadece dik durmaya ve kendim olmaktan vazgeçmemeye çalışıyorum.
Gökyüzüne baktığımda yıldızlarla dolu galaksiler var.
Matematiksel bir mühendislik harikası olan evrende, sıralı ve bir saatin çalışması gibi düzenli şekilde hareket eden gezegenler var.
Bu organize durum dünyada ki doğal yaşamın devam etmesi için kurulmuş bir sistem..
Sizde yaşamınızda ki sistemi kurun.
Sizde saat gibi olun ve günlük rutinler oluşturun.

Yorumlar