KUPA 2, KUPA 3 ve TILSIM 1O KOMBINASYONU


-Kupa 2'li 2 kişi arasında paylaşılan derin bir bağlantıdan bahseder. Bu bağlantı her zaman aşkla ilgili olmasada, bir tanıdık veya arkadaşlık veya ticari olmaktan çok daha derin ve romantik bir bağlantının başlangıcı olduğunu söylemek daha doğru olacak.

-Kupa 3, belki şampanya ile bir kutlama yapan 3 kadını gösteriyor. Ancak, aynısı Kupa 2'lide 2 kişi arasında yapılan kutlamanın Kupa 3 kişileri arasında da arkadaşlığın ve tanışıklığın ötesinde, belki kültürel belki bir kardeşlik bağlantısı olduğunu düşündürüyor. Birde, doğruluk ve dürüstlük bağının füçlü olduğunu görüyorum.

-Aranızda  bile, bu kombinasyon aranızdak, bağın dakardeşlik veya akranlık bağı olsa bile, daha cazip ve çekici, romantik bir bağ mümkün olabileceğini gösteriyor. 1. kart danışan kişiyi 2. kart danışanın partnerini temsil ediyor. Bu kombinasyon, 2 taraf arasında da romantizmin derinleşeceğini ve partnerlerin ayrılmalarını engelleyen bağlantıların oluşacağını ifade ediyor.

-Kupa 2, 2 insanın birbirine çekildiğini ve aralarında bir aşk ve romantizm potansiyeli olduğu anlamına gelir. Kupa 3'lü, özellikle de yanında Tılsım 10 kartı olduğunu düşününce belki kardeşlik belki kültürel veya felsefi bir bağlantıdan da bahsedilebilir. Birlikte takılabileceğiniz, alışveriş yapabileceğiniz, telefonda sohbet edebileceğiniz veya sırlarınızı paylaşabileceğiniz dürüst bir bağlılık olabilir. Genelde, bu kişiler sizi sizde onu desteklersiniz. Evet, burada sonradan romantizme dönüşebilecek bir sevgi vardır. Bu sevgide yalan yoktur. Partnerler birbirlerini gerçekten seviyordur. Çünkü, zaten birbirlerinin sırlarını biliyorlar.

-Tılsım 10, partnerlerin ailelerininde tanışıyor olabileceği anlamına geldiği gibi, yeni tanışmış olsalar bile birbirlerini çok eskiden tanıyor gibi hissettiklerini, ortak külterel bağları veya çok daha güçlü ruhsal ve manevi bağları paylaştıkları anlamına geliyor olabilir.

Burada kupa 2 ve 3 arasındaki farkı anlatmaya çalıştım. Kupa 2 romantizme gidebilecek bir bağlantıyı, kupa 3, kardeşlik, ideolojik veya ebeveyn veya daha farklı bir bağlantıyı gösterir. Romantik sevginin ve arkadaşlık sevgisinin arasındaki farkı ve bağlantıyı belirtmeye çalıştım. Tılsım 10'lununda bu ilişkinin aileler bağlamında daha derinleşeceğini ve ailelerinde köklerden gelen bağlantıları anlatmaya çalıştım. Bu ayrıntıları öğrenmek isteyenler için anlatmaya çalışıyorum.

Kısaca anlatmak gerekirse, romantizme dönüşen bir tanışıklığın evliliğe doğru ilerlediğini, bu birlikteliğin  kişilerin ailelerinin geleneksel, sosyal, maddi ve manevi değerleri doğrultusunda daha sağlam bir bağlılığa dönüşeceğini söyleyebilirim.

Burada, aşk var, fikir birliği var, tabiki romantik duygular ve cinsellikte var. Fakat, farklı bağların partnerlerin geleceklerinin çözülmez bir bağa dönüşebileceğini gördüm ve bunu belirtmek istedim. Çünkü, insanlar ben onu istiyorum olurmu olmazmı diye soruyorlar. Bu kombinasyonda birlikteliğin sürekliliğinde geçmişten gelen sosyal, kültürel, maddi ve manevi bağların gelecek için ne kadar önemli olduğunu gördüm.

Yorumlar