KUPA KRALI ve SIHIRBAZ


 -Kupa Kralı, bir öğretmen veya manevi anlamda akıl hocası duygusal biri olduğunuzu gösteriyor. Küçük arkana kartı olan Kupa Kralı, olgun bir kişisel gücü gösterir. Zorlamaz, ancak örnek olur. Büyük arkana kartı Sihirbaz, güç, konsantrasyon ve beceriklilikle ilgilidir. Kupa Kralı su elementi, Sihirbaz hava elementi ile sembolize edilir. İlişki bağlamında çok uyumlu oldukları söylenemez. Ancak, Sihirbaz istediğini elde edene kadar sizi kendisine hayran bırakmak için elinden geleni yapacaktır.

-Sihirbaz politik bir karttır, iktidarda olduğu süre içinde sizi gördüğünüzden başka bir şeye inandırabırabilir. Onun ne çevirdiğini anlamak için konuşmalarının arasında kullandığı manipülatif kelimelerden oluşturduğunuz cümleden gerçek niyetini okuyabilirsiniz.

-Duyguları temsil eden Kupa Kralının yanında Sihirbaz, sevgilinizin kendisine tapmanızı istediği için, sizin duygularınızı hitap eden ve etkileyecek bir şey yapmak istediği anlamına geliyor.

-Muhtemelen, bir sorun var ve bazı şeylerin imkansız olduğunu hissetti. Sihirbaz, politik biridir ve çok iyi bir konuşmacıdır. İmkansız birşeyin olacağına inandırmak için size nasıl konuşacağını çok iyi bilir. Şov devam ederken sizi olmayacak bir şeyin olacağına inandırmak için, şov esnasında her şeyi yapacak, ancak şov bittiğinde olmayacağını sizde bilirsiniz.

-Sihirbaz, İmkansız olanı hiç kimsenin gerçekleştiremeyeceğini söylemez. Önce, sadece olabileceğini vaad eder. Bir kaç dakika sonra,  mümkün olabilir, demiştim der. Ve biraz sonra, kimi kandırıyorum? kesinlikle olmaz. Ayrıca, mümkün olabilir dediğimi hatırlamıyorum. "Böyle bir şey nasıl mümkün olur? demiştim" der.

-Sihirbaz yeni başlangıçların kartıdır, muhtemelen duygularından emin gerçek bir aşık gibi sizi büyülemeye çalışacak. Ben tohumlarını ektim, ancak filizlenip büyümesi sadece bir olasılıktı diyecektir.


Yorumlar