GUNES KENDINI DEGIL EVRENI AYDINLATIR


Sorunların çözümü sonsuz olarak tasarlanabilir.

Güneş evreni aydınlatır, kendini değil.

Işık gözlerini kamaştırdığında değil.

Karanlığın sırlarını ortaya çıkardığında güzeldir.


Zorlu yollarda yürümek sizi güzel yerlere götürecektir.

Yaşamın sihri, hayallerinin peşinden gitmek için asla geç değildir.

Her şeyin paraya ihtiyacı vardır, ancak para herşey değildir.


Hiç kimse bana akıl vermesin.

Bana ne yapmam gerektiğini söylemesin.

Herkes önce kendi davranışlarını sorgulasın.

Bana tavsiye verenlere sadece gülüyorum.

Hiç kimseye akıl vermiyorum, sadece hissettiklerimi yazıyorum.

Asıl önemlisi, benim hiç acelem yok ve yoldan çıkmıyorum. 

Ayakta kalmaya, dik durmaya ve kendim olmaktan vazgeçmemeye çalışıyorum.


Sizde kimseyi yargılamayın.

Rutinlerinize odaklanıp, kendinizi geliştirmeye çabalayın.

Gerçekten kendi kontrolünüzü kendi elinizde tutan tek kişi olun.

Takılmayın penceresi olmayan odalardan herşeyi ve herkesi yargılayanlara.

Şeytanın gözleri olmadan dolaşamam diyen bir elalem var dışarda.


Bazılarımız erken olgunluğa erdi.

Çünkü yaşam bize erken yaşta dünyanın en zor taraflarını gösterdi.

Genç yaşta olgunlaşmış insanlarda, ilerleyen yaşına rağmen sonsuza dek olgunlaşmayacak olanlarda şaşırtıcıdır.

Olgunluk yaşa bağlı değil, deneyimlerden neyi, nasıl öğrendiğinize bağlıdır.


Bazılarıda, eğlenceli ve mutlu çocukluğu abartıyor.

Yetişkin olduğunda kendine zarar verebilecek yanlış bir yaşam bahanesine sığınıyor.

Keyfinizin yerinde olması sorun olmadığı anlamına gelmiyor.

Gözlerinizi daha büyük açmanız ve gerçekleri daha net görmeniz gerekiyor.

Başkalarının işine taş koymaya çalışır, dramalar oluşturup onları yargılamaya zaman harcarsanız yok olursunuz..

Hayatınızı ve kendinizi iyileştirmeye çalışarak vaktinizi değerlendirirseniz  kazananlardan olursunuz.

Yorumlar