KENDI KANATLARINIZLA UCUN








Bahane üretmeyi çok saçma buluyorum.

Ben ne dediğimi çok iyi biliyorum.

Bana söylenmiş bahanelerin farkında olduğum halde,
umursamadığımı itiraf ediyorum.

Anlamayanlara da kör olmadığımı ayrıca belirtmek istiyorum.

Yetersizliklerine verip, olumsuz insanlardan etkilenmemeye çalışıyorum

Hiç kimseye güvenim yok benim.

Kanatlarımı kırmalarına izin vermemek için

Sadece kendi gökyüzümde uçuyorum...


Sorunsuz bir hayat istemiyorum.

Sorunlarla baş edebildiğimde mutlu oluyorum.

Rutinlerimi yaşarken farklılıkları daha iyi değerlendiriyorum.

İbret alsınlar diye bazı şeyleri üstüne basa basa söylüyorum.


Genç yaşına rağmen, bazılarının beyinlerinin paslanması inanılmaz.

Başkalarını karalamak, seni aklamaz.

Eski toprak olanlar, karaborsa her yerde bulunmaz....

Kendinizi tembelliğe alıştırmayın.

Kederden uzaklaşabilmeyi başaranın mutluluğunu çalmayın.

Sinsi hesaplar yapıp kanatlarını kırmayın..

Sizde kendi kanatlarınızla uçmaya çabalayın.


Hayat enteresandır!

Aydınlıkta karanlığın resmini yaptırır.

Aslında bu çok sıradandır.

Sayılı da olsa; karanlıkta aydınlığı resmedenler de vardır.

Yazdıklarımı okuyanlardan, pardon anlamadım diyenlerde, anlayıp aşağıya çekmek isteyenlerde olacaktır..

Çok okuyan değil.

Okuduğunu anlayanlar başaracaktır.


Hayat zorlaştığında insan zayıf taraflarına meydan okusun.

Bütün dünya sana karşı olsa bile senin tarafın belli olsun.

Yürekten, sevgiyle, iyilik ve güzellikler diliyorum.

Yorumlar